Hur hanterar PPS covid-19?

PPS håller igång verksamheten och står redo att hjälpa kunder och samarbetspartners med reservdelar och service. Vi fortsätter också att arbeta med både pågående och nya projekt. Detta görs naturligtvis på ett ansvarsfullt sätt och i enlighet med myndigheternas rekommendationer. Vårt fokus är, som alltid, att hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt så att vi tillsammans tar oss igenom denna utmaning.

Hur kan PPS hjälpa dig?

Möten

När det är möjligt hålls alla inplanerade och framtida möten via telefon eller Microsoft Teams/Skype.

Reservdelar och förbrukningsmaterial

PPS eftermarknadsavdelning finns tillgängliga och vi kan fortfarande leverera reservdelar och förbrukningsmaterial. Eftersom vi inte vet hur saker och ting kommer att utvecklas uppmanar vi dock våra kunder att beställa det förbrukningsmaterial och de kritiska reservdelar de kommer att behöva under de närmaste månaderna. Vi ser inga tecken på att det kommer att bli omöjligt att tillverka reservdelar under den närmaste tiden, men vi har redan upplevt problem med de dagliga leveranserna från flera leverantörer i olika delar av Europa.

Service

PPS fortsätter att göra servicebesök hos våra kunder. Om det är möjligt löser vi problem via telefon eller videosamtal. Vid fysiska besök följer vi Folkhälsomyndighetens riktlinjer för att minska risken för smitta. Det innebär att PPS medarbetare inte tar i hand och undviker fysisk kontakt. Vi önskar också att fysiska möten endast genomförs om det inte finns något annat alternativ och att alla som deltar i mötet håller minst två meters avstånd till varandra. PPS medarbetare följer naturligtvis också kundernas regler och restriktioner.

Frågor?

Om du har frågor eller behöver hjälp med något får du gärna höra av dig till oss. Vi kommer att göra vårt bästa för att hitta en lösning tillsammans med dig.

Vänliga hälsningar,

Søren Pedersen
Vd och försäljningschef