Service och eftermarknad

Kundnöjdhet är vår prioritet

Vi strävar efter att göra alla våra kunder nöjda genom att erbjuda god service och fungera som en tillförlitlig och professionell partner.

egen serviceorganisation

Som enda aktör i branschen har PPS en egen serviceorganisation med specialutbildade tekniker. Vår serviceavdelning har den kompetens, kunskap och erfarenhet som krävs för att hantera en mängd olika arbetsuppgifter – allt från tekniska ritningar, installationer och ombyggnationer av befintlig utrustning till omlokalisering av hela linjer och utbildning av teknisk personal och operatörer. Våra tekniker utför också service på utrustning som inte tillhandahålls av PPS.

PPS A/S service- och eftermarknadslösningar för kunder

Skräddarsydda lösningar

Som kund till PPS kan du teckna ett skräddarsytt serviceavtal. Vår eftermarknadsavdelning erbjuder teknisk assistans av hög klass till våra kunder, både akut och planerad. Eftersom oplanerade produktionsstopp ofta är kostsamma ger vi snabb och effektiv hjälp i brådskande situationer. För att minska risken för stillestånd kan du också teckna underhållsavtal för din produktionsutrustning, och det planerade underhållet kan utföras när det passar företagets produktionsplan.

Direktleverans

PPS levererar även reservdelar och förbrukningsmaterial direkt till våra kunder. Eftersom vi har ett eget lager kan vi leverera varor snabbt och effektivt, vilket minimerar stilleståndstiden.

Vill du veta mer?

Mer detaljerad information om våra service- och eftermarknadstjänster finns på respektive sida. Klicka på länkarna nedan.
Om du undrar över något eller vill ha mer information om våra serviceerbjudanden får du gärna kontakta oss.